Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

ΟΛΠ ΚΑΙ ΝΑΥΣΟΛΠ

ImageΈντονη κινητικότητα παρατηρείται το τελευταίο χρονικό διάστημα στον τομέα της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας στην Ελλάδα. Έτσι παρά τα προβλήματα που παρουσιάζουν τα δύο μεγάλα ναυπηγεία της χώρας τόσο ο ΟΛΘ, όσο και ο ΟΛΠ δείχνουν να ξεκινούν φιλόδοξα προγράμματα για την ανασύσταση στην ουσία ενός πολλά υποσχόμενου κλάδου που για τους περισσότερους που δεν γνωρίζουν τον χώρο αποτέλεσε μία από τις κινητήριες δυνάμεις την ανασυγκρότησης της ιαπωνικής βιομηχανίες αφού από το 1947 μέχρι το 1970, οι Έλληνες πλοιοκτήτες ναυπήγησαν στα ιαπωνικά ναυπηγεία 1.700 ποντοπόρα πλοία.
Σύμφωνα με πληροφορίες μετά τον ΟΛΘ ο οποίος φιλοδοξεί να δημιουργήσει μία νέα ναυπηγοεπισκευαστική
ζώνη στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης αλλά και το ενδιαφέρον των Ελλήνων εφοπλιστών για την ζώνη του Περάματος ήρθε η διοίκηση του ΟΛΠ με εισήγηση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου, Γιώργου Ανωμερίτη να ενισχύσει την θυγατρική του ΟΛΠ, τη ΝΑΥΣΟΛΠ.

Σύμφωνα με την πρόταση του ΟΛΠ το 2012 ο οργανισμός αποφάσισε να παραχωρήσει στη ΝΑΥΣΟΛΠ την παραθαλάσσια ζώνη και μηχανολογικό εξοπλισμό. Θα ακολουθήσει αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της ΝΑΥΣΟΛΠ, με τον ΟΛΠ σε πρώτη φάση τουλάχιστον να κρατά το 51%.
Σκοπός του οργανισμού είναι η υλοποίηση των απαραίτητων επενδύσεις για την ναυπηγοεπισκευαστική μονάδα, όπως είναι η νέα πλωτή δεξαμενή τύπου panamax ή post panamax, μίνιμουμ αξίας περίπου 30 εκατ. ευρώ καθώς και η εκχώρηση του προβλήτα Γ1 του Car Terminal.
Αναμφίβολα οι τελευταίες εξελίξεις τόσο στον ΟΛΘ όσο και στον ΟΛΠ φέρνουν αισιοδοξία στα δύο
λιμάνια της χώρας αφού μόνο στο βιομηχανικό πάρκο του Σχιστού εδρεύουν και δραστηριοποιούνται 47 εταιρείες με 2000 περίπου εργαζόμενους.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου